poniedziałek, 11 kwietnia 2016

ZWRÓĆ UWAGĘ NA .. w Katalogu nr 5 ORIFLAME


Witajcie!

Mamy poniedziałek, tygodnia początek... mój zapowiada się bardzo męcząco i już nie mogę się doczekać czwartkowego wieczoru! Czemu? Bo wtedy zaczyna się mój weekend <3 A zapowiadaj się BARDZO interesująco - koncert MAŁPY, mecz Speedway UNIBAX TORUŃ vs FALUBAZ ZIELONA GÓRA ogólnie weekend w Toruniu! Jeśli macie ochotę mnie troche pośledzić to zapraszam na snapchat limonade_alice i Instagrama @limonade_alice !
A przechodząc do sedna, dziś ostatni dzień katalogu nr 5, więc przedstawię Wam 5 rzeczy na które warto zwrócić uwagę!
***

Dobrze wiecie, że uwielbiam Tender Care <3 Wszystko o nim pojawiło się w ostatnim poście, kto przegapił niech koniecznie kliknie TU, a znajdzie tam recenzje i kilka zastosowań dla tego kremu uniwersalnego! PS Nie wiem kto wymyślił tę szkatułkę, ale wygląda trochę jak jajko i to dość drogie o.o
***


Nowością w mojej łazience jest szampon z olejkiem z kokosa i proteinami pszenicy, pierwsze wrażenia po kilku użyciach całkiem pozytywne. Najbardziej podoba mi się zapach! Który utrzymuje się na włosach!! Jeśli jesteście fankami rafaello to spróbujcie!
***


Tych zapachów żeli z serii Discover nie miałam, ale pojemność i cena przekonują! Żele są wydajne i nie wysuszają skóry to myślę jest najważniejsze!
***


Wiosnę mamy, to niedługo lato, więc trzeba zacząć porządnie dbać o stopy! Mi pomaga w tym krem Feet Up z pszenicą (ten zielony)! Jest świetny! Gęsty, dobrze natłuszcza i wygładza, nie wchłania się długo. Może zapach nie jest najpiękniejszy, ale działanie boskie.
***


Myślę, że takie maleństwo z chęcią przygarnie każda torebka! Ja właśnie takie maluszki lubię mieć przy sobie. W sumie dopiero niedawno przekonałam się do noszenia kremu ze sobą i kremowania rąk w ciągu dnia!
***
Cały katalog możecie zobaczyć TU!

JA Wam życzę miłego tygodnia! A mam nadzieję że Wy mi powodzenia na kolokwiach bo w tym tygodniu mam ich sporo ;)

Trzymajcie się, Ala xo

18 komentarzy:

  1. ten krem do rąk bardzo tani,ciekawe jak z jakością.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie nie jest to ultra nawilżenie, ale takie do użycia w biegu do torebki myślę że ok :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za katalogowymi kosmetykami ;) A ta szkatułka ma chyba wyglądem przypominać słynne jaja Faberge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio sporo rzeczy pojawiło się z moich zasobach z Oriflame i więcej jest tych co się sprawdzają ;)
      aż musiałam wygooglować, szczerze dla mnie to taki bibelot, ani ładnie nie wygląda, ani to praktyczne

      Usuń
  3. Krem do rąk również zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą szkatułką na Tender Care to zaszaleli :D Cena z kosmosu, a to coś w ogóle nie jest praktyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd się przyznać, ale nigdy nic nie miałam z tej firmy :D
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Oriflame od lat jestem fanką tych jajeczek do pielęgnacji. Używam go usta i je kocham! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nic nie zamawiałam z oriflame, ale zawsze mnie kusiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dostaję katalogów tej marki :)jest co raz mniej konsultantek więc też jakoś nie ubolewam nad tym ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś tak nie zamawiam produktów z tej firmy, ale pierwszy produkt bardzo znany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji zamawiać z Oriflame,ale mam nadzieję, że kiedyś coś uda mi się znaleźć dla siebie :)
    Zapraszam: http://dziewietnascieminut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem uniwersalny uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta szkatułka z kremem wygląda obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywki do włosów kiedyś chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie zamawiałam nic w Oriflame :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger